Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Palvelukatalogi on erittäin tehokas tapa tehostaa yrityksen tukipalveluiden käyttöä. Usein sisäiset yksiköt unohtavat markkinoinnin, mikä johtaa epätietoisuuteen ja vääriin odotuksiin. 

Palvelukatalogityötä on viime vuosina tehty laajalti ICT-yksiköissä. Usein se on johtanut myös muiden tukifunktioiden palveluiden määrittelyyn ja tehostamiseen. Kokemuksellamme pystymme auttamaan yrityksenne nopeasti alkuun ja tuloksiin tässä työssä.

Palvelukatalogit - kokemusalueitamme

- ICT-palvelut

  • Loppukäyttäjäpalvelut
  • Liiketoiminnan IT-palvelut
  • Yleiset IT-palvelut - IT:n substanssialueet
  • Tekniset IT-palvelut

- HR-palvelut

  • Kompetenssien hallinta
  • Osaamisen kehittäminen
  • Palkat ja palkitseminen
  • Työajan seuranta
  • Lomat

- Talouden palvelut

  • Laskenta
  • Kontrolli
  • Budjetointi ja ennustaminen
  • Rahaliikenne - laskutus, maksaminen

SIAM

Palveluintegraatioiden organisointi, prosessit ja toteuttaminen

 

Palveluluettelot

Palveluiden kuvaus top-down tehokkaasti ja nopeasti. Mitä se IT oikein tekee?