Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

ITSM-työkalujen valinta tulee soveltaa yrityksen tarpeisiin. Autamme kilpailuttamaan ja vertailemaan hinnan lisäksi laatua, luotettavuutta ja sopivuutta yritykseenne.

ITSM-työkalujen käyttöönotto on teknisesti suoraviivaista, mutta soveltaminen yrityksen yritykseen omaan ympäristöön vaatii kokemusta ja osaamista. Toimimme tyypillisesti teknistä konsulttia ohjaavana tulkkina prosesseille ym. ominaisuuksille. Olemme työskennelleet  mm. seuraavien järjestelmien kanssa:

- ServiceNow

- BMC Remedy ITSM Suite

- Efecte

- Atlassian Jira 

- Cherwell

 

Työkalujen käyttöönotossa määriteltäviä asioita ovat mm

- Perusdata (tukihenkilöstö, tuettava organisaatio)

- Prosessit käytännössä

- Työohjeet

- Tukiryhmät

- Palveluajat

- Prosessiprioriteetit (lähinnä häiriönhallinta)

- Palveluiden luokittelu - kriittisyysaste

 

SIAM

Palveluintegraatioiden organisointi, prosessit ja toteuttaminen

 

Palveluluettelot

Palveluiden kuvaus top-down tehokkaasti ja nopeasti. Mitä se IT oikein tekee?